finaste tjejen. ♥


finaste tjejen. ♥ Fotograf & redigering Fanny / Nikon D60

Gäster :)
Hej, idag så har mina föräldrars kompisar och deras dotter Sofia kommit hit på besök. På lunchen åt vi på restaurang, sen gick vi på museum och kolla på en massa tavlor och sånt.
Sen åkte vi hem. Klockan är halv 9 och vi har fortfarande inte ätit middag, haha. :)
Imorgon så flyttar vi hem, och det ska bli rätt skönt. Men det är helt sjukt, kan inte fatta att denna sommaren har gått så fort bara 3 dagar, sen börjar skolan!

Denna sommaren har varit helt underbar, många minnen med fina kompisar, fått ha världens finaste Vilgot en sista sommar och jag har verkligen tagit vara på den tiden med honom. Jag kommer alltid älska honom och han kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta.

Som sagt Anna ska flytta till Schweiz (stavning?) snart, hon har ingen data och kameran är redan nerpackad så det är därför det är bara jag som bloggar. :)
Shit vad jag kommer sakna henne, men vi kommer hälsa på varandra och hålla kontakten så bra som möjligt. Hon är allt, min syster. ♥

Fanny

Kommentarer
Postat av: annis

jag älskar dig mestmestmest fanny!

2010-08-16 @ 07:15:23
URL: http://lookforphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0