HEJSAN&FÖRLÅT.


Bilder från sommaren, snart är mitt lov slut. Om tre dagar, närmare bestämt. Aw, sista bilden - jag smälter! Min lilla gullevovve. Buster, jag älskar dig. 


seeegast ever, jag vet. 

Förlåtförlåt! Min kamera är urladdad & mitt batteri är hos fanny. Suck. 
Dessutom har jag inte haft dator på hur länge som helst. Jaja, nu kommer 
ett litet inlägg i alla fall. Fanny har köpt sin häst, och jag är nästan lika glad 
som henne, för hennes skull. Jag vet hur hemskt hon har haft det när 
hon skulle skiljas från ville. Detta är lite av en "fresh start", och ja, 
hon var kvittrande glad precis när jag snackade med henne i telefonen, 
haha. Gullunge, jag saknar dig suuuupermycket. 

Nu har jag äntligen flyttat in & så. Hihih. Lycka!
Mitt rum är nästan helt klart, och alla tavlor, affischer och speglar 
hänger på plats. Jaja, i alla fall. Ny mobil har jag också - HTC Smart. 
Riktigt, riktigt snygg alltså. Nu måste jag sluta skriva, 
är jättetrött! Men nu fick ni en liten uppdatering i alla fall. 
Ha det bra, 

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0