mobilbilder från frankrike.

Bilder från frankrike. tagna med min HTC Smart.


Still sjukis.

Jag sitter vid mammas macbook pro nu.
gah, vad jag vill ha den. riiiiktigt mycket.
den är bara så smidig, och snygg. en riktigt
designdator. ih, jag är lite lycklig just nu.
mamma fick precis ett mejl från en tjej
jag faktiskt aldrig träffat, eller, hennes mamma
egentligen. hon ska åka och studera i paris eller
något sånt, och mamman sa att det letade
efter en tjej som kan rida hennes d-ponny lite
under tiden. alltså, fattar ni? det var sååå
länge sedan jag red regelbundet, typ ett år
sedan. mamma sa att så länge jag sköter
studierna så funkar det väl. men än så
länge vet jag ingenting, inte ens hur hästen
ser ut, vilken ras eller hur den är.
och jag kommer bara få rida den tills hon
har hittat en bra stallplats i paris, men mamman
sa att det kunde ju ta ett tag. hahahah!
lite töntigt av mig att bli så här lycklig redan,
jag vet ju ingenting än.
men som sagt, det var ju så längesedan.
ååååh. nu ska jag dricka en flaska vatten till,
och kolla färdigt på grey's anatomy säsong 5.
ha det bra!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0