05/02-2010 - I LOVE VITAMIN CARE!

Bild: Anna  /  Kamera: Nikon d40                             - ingen kopiering tillåten ©


FRRRRREDAG!

Dagen spenderades som vanligt, efter skolan, tillsammans med tekla, matilda och nu även wilma. 
Massssor med kul. Jag & matilda tänkte vara lite nyttigare än tekla, så vi köpte en underbar
VITAMIN CARE
.
Gud så god! Och den måste vara lite nyttig ...? De säljer ju den på apoteket. 

Awesome dag.
Men skolan var oerhört seg. Jag längtade så mycket efter helgen. Så skönt att vara hemma.
Jag köpte mycket godis. Inte bra för magen, eller tänderna. De sa ifrån lite, det gjorde ont :(
Jag får sluta äta så mycket på fredagar. Nu ska jag snart äta, men snälla kommentarer uppskattas!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0