14/02-2010

Bild: Anna  /  Kamera: Nikon d40  / ingen kopiering tillåten ©


SÖNDAG.

Söndagar är bra och dåliga. De är bra för att man är ledig, 
men de är dåliga för att det är måndag dagen efter.
Jag har precis kommit hem från Fanny, btw. Eller, igår rättare sagt.
Vi har haft det fantastiskt roligt! Bilden ovan är på vår gigantiska
kopp choklad med marschmallows & vispgrädde. Underbart!

Just nu sitter jag och skriver på mitt sälprojekt. Fortfarande.
Det är verkligen ofattbart hur lång tid det tar. Kanske för att
jag håller på med tusen andra saker på datorn samtidigt ...

Åh, förresten! Jag har precis fått hem mina vita solglasögon. 
Ni får en bild på dem här under!

Anna


Supersnygga, eller hur? I love them!

Kommentarer
Postat av: Clara

Shiet va snygga glasögon älski!

2010-02-16 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0