15/02-2010




Bilder: Anna  /  Kamera: Nikon d40  /  ingen kopiering tillåten ©


SJUKISDAG.

Idag, andra lektionen rättare sagt, så började jag må illa. 
Så det fick bli att gå hem. Usch. Så nu sitter jag hemma och
jobbar med - SÄLPROJEKTET. Surprise!

Nu orkar jag inte skriva mer.
Bara att jag ska åka iväg med familjen en vecka, och kommer
därför inte blogga tills jag kommer hem. Och då har ni många bilder
att se fram emot. Tills dess får ni ha det bra!

Anna


Fanny Vernerson,
min syster, mitt allt, min andra halva. 
Jag vill bara att du ska veta att du har fyllt
mig med kärlek. Jag hade aldrig klarat mig
utan dig. Vi är perfekta tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag är också sjukis idag :(

Du fottar bäst anna!

Krya och ha det bra på Kanarieörna (stavning?)



Kramkram

2010-02-16 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0