16/02-2010


Bild: Anna  /  Kamera: Nikon d40  / ingen kopiering tillåten ©


Sista blogginnlägget på en vecka!

Innan jag drar iväg, skulle jag bara vilja delta i Fokis tävling. Man kan vinna ursnygga T-shirts!
Själv valde jag Beatles-tröjan för att jag fullkomligt älskar dem. Deras låtar är precis sådana som går rakt
in i hjärtat. Dessutom skulle jag vara stolt att få ha på mig en tröja med dem på. Typ fan-tröja. 
Tja, det är i alla fall därför jag vill ha den. Ni får ha det så bra, & här kommer länken:

http://www.phoenixtshirt.com/sv/articles/2.23.2109/abbey-road-beatles-by-junk-food

Anna


P.S Ni har väl inte redan glömt att jag nu försvinner från bloggen en vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0