2/02-2010


Bild: Sanne  /  Kamera: Nikon d40  /  Modell: Anna               - ingen kopiering ©


Godkväll! 

Skolan idag var hyfsat ok.
Jag klarade matteprovet väldigt bra, tycker jag själv. Men resultatet har ju inte kommit än, så jag får väl bara hoppas att jag har rätt ...

Medan alla fjortisar gav oss bitchblickar, rullade jag & hanna oss i snön. Superroligt! 
De kan gå där med sina tunna märkesskor -  we don't care. Seriously. We don't care.
Jag hoppas verkligen att det går att ta sig till teatern imorgon, snön kan inte sabba allt.

Hahah, awh. 
Visst var du söt i löshår, Fanny. Men du är finast som vanligt. Yes. 
Det var nog allt för idag. Jag och Sanne fotograferade i snön, förresten! Det var roligt. 

iloveyou, sanne.


Anna

Kommentarer
Postat av: Kirrew

bara för att fjortisar inte har ngt liv,

du är underbar anna <3

2010-02-03 @ 16:41:47
Postat av: Linnea duvet

Finisen Anna <3

2010-02-12 @ 16:07:13
URL: http://ww.Linnejjah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0