22/01-2010

Bild: Anna  /  Kamera: Nikon d40           - ingen kopiering tillåten ©


FRRRRRREDAG!

Skolan var helt ok, faktiskt. Väldigt roligt att veta, såklart. 
Efter skolan stack jag och matilda in till stan och träffade tekla. Det var roligt. Såklart.
Tekla föll massor. En gång bara. Mycket olikt henne. Jag älskar dem bådatvå väldigt mest mycket. 
Jag och matilda är snart tjockisar. Vi åt massamassa godis. Hon är så fin. Tekla också. Wilma dissade oss.
Vi gick in på bion. Men spelen var upptagna! D: Vi träffade Hanna och Carin. Roligt. Tekla fattade inget.
Matilda och tekla är mina darlings. Det har jag redan sagt. Men de är mina elsklingar. 

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0