- 09/01-2010

  
M i n a  n y a  ä l s k a d e  s k o r .
F o t ad  a v  A n n a  m e d  h e n n e s  N i k o n D 4 0

Skor: 249 kr på H&M

Fanny är lite besviken.

Jag och Anna sover länge. Vi somnade vid ett på natten och vaknade vid kvart i elva av att Annas mamma ringde. Anna hinner inte svara men får ett sms att hennes mamma kommer om en timme. Och vi skulle egentligen fotat jätte mycket idag! Så sura vi blev. Så vi gick upp, kolla på den fina designen Fatima gjort åt oss. Och sen kom hennes mamma och vi fika lite, sen åkte Anna hem. Så nu sitter jag här själv och har absolut inget alls att göra. Tråkigt! Eftersom att jag tänkte att Anna skulle vara här till typ 4-5 så har jag inget annat inplanerat. Jag får väl gå ut och fota snart, om jag orkar :)
Förresten är mina skor inte super fina? Jag älskar dem anyway.

Ni får ha det bra. Kommer kanske fler bilder sen. Hoppas Anna skriver något inlägg sen också . :)

Puss på er.  ♥



btw. jag hoppas någon läser. Haha . Jaja, det kommer väl :)


Kommentarer
Postat av: vera

fan va fiina(:

2010-01-14 @ 17:06:42
URL: http://veera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0