bilder till anna, syster.




Sandstrand / Fotograf Fanny / Kamera: Nikon D60 - ingen kopiering tillåten.

tänker alltid på dig syster. saknar & älskar dig !

hallå, hallå !

Idag åkte jag in tillbaka till stan, träffade Julia & Helena ett tag. Det var mysigt eftersom jag saknat de båda !
Sen efter lunch gick jag hem för att hjälpa mamma och pappa att städa huset lite, vi har nämligen renoverat lite nu när vi är i sommarstugan ! :)

Efter det åkte vi till sommarstugan igen, jag solade lite och sen åkte vi till stallet.
Vi skulle egentligen hoppat idag, men de som äger stallet håller på att måla om alla bommar, så vi red ut istället.  Det var jätte mysigt, och sista galoppen var värkligen sjukt kul. Vilgot var tvungen att vinna, så det gick fort ska jag säga !

Imorgon kommer Henri & Wendy, de ska bo i vid vilgot i 5 dar, det ska bli superduper kul ! :)

Fanny


Kommentarer
Postat av: annis

jag älskar dig fanny.

och jag kan inte säga hur

mycket, för jag kan inte

så många siffror.

kärlek är inte heller

matematik, så vi säger

att jag älskar dig

superduperraketmycket.

<3

2010-08-13 @ 17:52:09
URL: http://lookforphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0