finaste ville. ♥





Finaste Ville .
Bilderna på mig & ville har mamma fotat!
Den sista har jag fotat ! :)
-ingen kopiering

hej. :)
Gick upp vid 9 idag, stack till stallet vid 10.
Johanna (min tränare) kom vid 11, sen red jag för henne i nästan en timme. Haha, jag trodde jag skulle dö, så himla varmt!
Men det var skitkul, det har faktiskt aldrig gått så bra. :)
Jag vill köpa denna hästen men det går inte, han är för liten. :(

Sen kom Henri & Wendy, vi släppte de i hagen tillsammans (kommer bilder på det sen!) Det gick faktiskt jätte bra, wendy bestämmer nu. :)

Nu ska vi till stallet, igen. haha.

Fanny

Kommentarer
Postat av: Älva

bästa (::::

2010-07-25 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0