oh, look what i've got..


ahahaha, förlåt. men jag har en stardoll som jag går in på ungefär en gång om året, xd


SMS ÄR ALLT ANNAT ÄR PRAKTISKT.

Gah, jag hatar när folk inte svarar på sms.
Jag blir så stressad då, det känns som om jag
har gjort något fel..
Men i alla fall, ibland är det ju bra.
Eller, för det mesta faktiskt.
Suck. Att det kan bli så fel.

Jag är magsjuk och förkyld.
Jag fryser och jag svettas samtidigt.
Hahaha, jobbigt läge. Natten tillbringade
jag på badrumsgolvet. Inte så mysigt.
Tja, jag får bättra på mig!
Ha det så bra nu.

Anna

P.S - Nu kan ni kolla in min systers
stardollblogg, hon är mycket mer aktiv än jag, haha.
http://jashie.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0