klippning.



min frisyr för dagen, ;)

Hejhej. :)
Idag så gick jag upp så tidigt som klockan 7. :o Vilket är otroligt tidigt för en sån som jag, haha jag brukar gå upp vid halv elva!
I alla fall, vi skulle lämna Helena. :)
Sen hem snabbt, byta om till ridkläder och iväg till stallet. Tränade med Ville för Johanna idag, det var super kul men sjukt jobbigt. Han är väldigt jobbig, men det gick faktiskt bra sen. 
Till klippningen sen, ville egentligen inte klippa mig men håret började att bli slitet. :/ Klippte bara topparna, lite på uppklippningen och luggen. Sen för kul, så bad jag min frisör att locka håret för kul, har aldrig gjort det förut. :)
Blev rätt nöjd med det fatiskt, men jag trivs nog med lite smålockigt eller platt.

Imorgon så åker jag & föräldrarna till deras kompisar. :)
Blir därför kanske ingen bloggning imorgon.

Anna kul att du är hemma igen!
Riktigt fina bilder,

Fanny

Kommentarer
Postat av: gabriella

så fin frisyr, vi har nästan likadan :o

kram

2010-07-19 @ 19:30:56
URL: http://gabriellarainea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0