bästa kajsa. <3


Kajsa & Jag. / Kamera: Nikon D3000/ Fotograf: självutlösare .. :) - ingen kopiering tillåten


Misslyckad idrottsdag..

Vi skulle egentligen varit ute och haft idrottsdag idag, men det blev lite failat eftersom att det regnade..
Men jag är inte ett dugg ledsen för det! Tittade först på film och sen bowla. :)
Är hemma hos Kajsa nu, det var ett tag sen så det är najs! Jag tror jag ska hjälpa henne att fixa sig till studenten (hon ska på fest, hon har inte tagit studenten .. :p )
Vi får se om det kommer fler bilder sen ! :)

puss och kram Fanny .

ps. hitta några bilder från januari på kajsas data, 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fotogenisk du är fanny!

2010-06-11 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0