liten bildbomb på ville. :)


Vilgot & Jag / Fotograf: Fanny + mamma(de bilderna på mig & ville) / Kamera: Nikon D60 - ingen kopiering tillåten

Sommar, sommar, sommar !
Nu är det äntligen sommar på riktigt, flyttat ut till sommarstugan, Hästarna har kommit & midsommar har varit ! :)
Midsommar afton, var förresten kul. Firade med päronen, deras kompisar och en gammal kompis.
Nu sitter jag på datan och kollar läget. Ska ut och sola lite sen tror jag.
Imorgon kommer sjukt saknade Helena, så det blir nog många söta bilder på henne.

Ni får ha det så bra. :)

Kram Fanny.

Kommentarer
Postat av: killvan, inte riktigt som alla andra

häst :D

2010-06-27 @ 12:58:27
URL: http://killvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0