förlåt.




Modell: Världens finaste Vilgot / Fotograf: Jag / Kamera: Nikon D60

Ny data.
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har fått ny data. Från NY.
Tog ett tag att lära känna den.
Har fått en extern hårdisk eller vad man kallar den. Så nu har jag bilderna på den.
Därför jag inte bloggat, jag själv tycker inte om inlägg utan bilder:)

Bilderna är på en av mina bästavänner, Vilgot.
Jag älskar honom jätte mycket & är han inte världens sötaste?

Nu har jag inte riktigt mycket mer att skriva :)


Puss & kram Fanny.


Anna, jag älskar dig med världens underbaraste människa.

Kommentarer
Postat av: emmalundblad (hh'

Fina bilder på honom, han är sötnosen själv :)

Synd att min lille tjockis är finare bara..

2010-03-04 @ 17:13:37
URL: http://kyssochsmek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0