ser du stjärnan i det blå? den lyser för oss två.



Modell & Redigering: Fanny (jag) / fotograf: Kajsa / kamera: Nikon D60

...
Hej.
Skola idag, hände väl inget särskilt ? HKK & Case :)
Ska skriva om regnskogen & sånt, tror faktiskt det kommer bli riktigt bra, jag ska bara komma igång. Det är det som är problemet, jag har jätte svårt att komma igång med när jag väl har börjat så flyter det på ;)
Nu så gör jag inte så mycket, är rätt trött !
Snart ska jag åka till stallet till min lilla prins. ♥

Fanny

Kommentarer
Postat av: ebba

så söta ni e!<3:) jättefin blogg btw!

2010-10-04 @ 16:10:17
Postat av: annis

de här 2 bilderna är magiska, fannis !

2010-10-07 @ 20:51:14
URL: http://lookforphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0