11/01-2010


f o t a d  a v  f a n n y ( j a g ) 
M e d  N i k o n D 6 0 .



Jag tycker hästar är det vackraste som finns.

Hej :)
Skola idag. Världstråkigast. Men man fick ju träffa vännerna!
Men dessutom så ska vi ha ett projekt i 3 veckor om ... RYMDEN! Det värsta jag vet. Så himla tråkigt, och man har ju inte alls haft typ tusen projekt om rymden innan, nej nej ;)
Gah. Undra hur jag ska överleva?
Och sen saknar jag min syrra Anna något sjukt. ;s
Jag får väl genomlida.. :)
Måste ut och fota snart, är på ett sådant foto humör!

Ni får ha det bra!
Puss & Kram Fanny ♥


Hahaha såg att Anna redan har bloggat hela tre gånger och jag bara en. Nu måste jag verkligen lägga tid på bloggandet ! :)


Förresten, ni som läser bloggen kan väl kommentera? så man vet att man har några läsare i alla fall! :)
Och tipsa era kompisar !


Kommentarer
Postat av: Jesper L

Najs blogg fanny och Anna :D

ni ville att någon skulle komentera så nu har jag gjort det :)<3<3

2010-01-13 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0