31/01-2010

Bilder: Anna  /  Kamera: Nikon d40                              - ingen kopiering tillåten ©


Godkväll bloggen & bloggläsare!

Ikväll vill jag börja med att säga - Jag saknar Fanny något oändligt.
Jag har spanat in massa nya kläder jättemycket! Fatta vad jag älskar dem! Jag får börja spara mycket, för jag vill ha alla. Verkligen, de är finast någonsin!

Imorgon är det skola. Som alla andra måndagar. Känns inte bra. 
Jag tror jag ligger efter lite, eftersom jag varit sjuk i några dagar. Det känns inte heller bra. 
Men det är ju teater, nu i veckan! Det hurrar vi för. 

Snälla kommentarer uppskattas mycket! 

Anna

Kommentarer
Postat av: Kirrew

2 sjukt fina bilder.

du är riktikriktigt grym anna!

2010-02-03 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0