bildbomb på mig ocb vilgot.








Vilgot älskling & Jag / Fotograf: Henri / Kamera: Nikon D90

Världens finaste.
Hej. :)
Igår hoppade jag med ville. Det gick bra, jag har ju inte hoppat på typ 4 veckor så jag är nöjd. :)
Kommer bilder och video från det sen, :)
Sen på kvällen åkte jag och Henri ut till stallet, och fotade!
Det blev faktiskt jätte fina bilder, Vilgot är ju söt på alla bilder såklart. Men han tröttnade efter ett tag och ville hellre äta det goda gräset, ;)

Fler bilder kommer på Henri & Wendy sen också!

Fanny



Kommentarer
Postat av: emma.

Gud vad fina bilder.

Älskar er!

2010-07-25 @ 11:58:19
URL: http://kyssochsmek.devote.se
Postat av: Älva

underbara bilder ((:

2010-07-25 @ 12:05:08
Postat av: jasmina

söta fanny :) <3

2010-08-15 @ 00:42:08
Postat av: Andrietta

Hej!!

Jag rider på ridskolan, där Vilgot numera står. Älskar honom så mycket, och han ser så glad ut när han får stå där på ängen (han ser naturligtvis glad ut hos oss också)!!



//Andrietta och hästarna! <3

2011-02-28 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0