Linda & Dolly




Linda & Dolly / Fotograf: Fanny / Kamera: Nikon D60

Hej. :)
Fick bli några oredigerade bilder på söta Linda och hennes sköthäst. Jag vill ha photoshot, tycker det blir så dåligt att redigera annars.

Snart kommer Henri, så vi ska väl till stallet då!
Jag hoppas vädret blir bättre snart, jag typ drogar sol. :)
Annars har jag väl inte så mycket mer att säga, men jag bloggar kanske mer idag.

Sen tycker jag Anna har blivit väldigt dålig på att blogga, hon får skärpa sig haha.

Kram Fanny.

Kommentarer
Postat av: linda

ja,fina bilder va de ja-.-

serut som jag har något uppkört i rompan :o

loveu<3

2010-07-09 @ 18:13:41
URL: http://liindachristiansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0