festival



Kajsa. ♥ / Fotograf: Fanny / Kamera: Nikon D3000

Festival.
Förlåt för jag inte uppdaterat på ett tag, har varit på festival :)
Naffee kom på torsdagen, jätte kul! Super längesen man träffade henne!
Vi gick och badade(trotsade det dåliga vädret) och tittade på film.
Nästa dag skulle jag tränat med ville, men eftersom det var så dåligt väder gick inte det.
Så vi åkte in till festivalen, där det som tur var inte regnade lika mycket!
Det var jätte kul, var där i 5 timmar ungefär. Var där med Julia, Naffee, Helena & Izzi, träffade även Oliver på kvällen! :)
Idag tränade jag för Johanna istället och det gick verkligen jätte bra, Ville var så himla fin idag. Känns jobbigt att jag ska lämna tillbaka honom om 9 dar, väldigt jobbigt! Men jag får njuta av den sista tiden med honom.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0