black n' white


blomma i svartvitt / fotograf: Fanny / Kamera: Nikon D60 - ingen kopiering tillåten ©

Blåsigt.
Jag är faktiskt lite orolig över sommaren.. Det regnar och blåser nu liksom. i mitten av Juni?
Hoppas verkligen vi får någon sommar snart!
Idag har jag köpt ett par skor och en kofta till min skolavslutning. ni får bilder på dem sen! Jag tror det kommer bli jätte fint! :)
Nu ska jag nog bara sitta lite vid datan, och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Det är ju som sagt så tråkigt väder!
På tisdag är det skolavslutning, äntligen!
Jag och en kompis ska se på Eclipse premiären på onsdag. Det ska bli super kul!

jag är lite stolt faktiskt. Jag har blivit mycket bättre på att blogga!
Haha, något yrt inlägg. men men..

Ha det bra.

puss Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0