Julia & Signe. :)


Julia & Signe / Fotograf: Fanny / Kamera: Nikon D60 - ingen kopiering tillåten.

Ridläger & Tjejmiddag

Idag har jag varit på ridläger! Vi hoppa en bana ute i skogen:)
Imorgon hämtar jag hem Vilgot i 6 veckor, det ska bli super kul!

jag har också varit hos Kajsa på tjejmiddag, hon fyllde 13 år! Grattis till världens bästa, ♥
Där var Julia (hon på bilden), Kajsa, Lina, Amanda, Joanna och Clara. Kul hade vi ialla fall !

Imorgon kommer Henri och hjälper mig med hästarna, vi kommer ha super najs.

ha det bäst ! :)

kram fanny.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

klart vi kommer röv-ig-minus-barn :o

loveu snäckan §

2010-06-22 @ 22:34:01
URL: http://wendyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0