03/02-2010

Bild: Anna /  Kamera: Nikon d40                    - ingen kopiering tillåten ©


Bloggen, kl 16:31

Jag kom hem från skolan för ungefär två timmar sen.
Sista lektionen ersattes med håltimme! Hurra för det. Mamma kom och hämtade mig. 
Snön går mig på nerverna, det kan faktiskt snöa lite mindre. Jag kan knappt ta mig till skolan. 

Nästa helg ska jag träffa Fanny! U n d e r b a r t.
Ikväll är det teater, yes. Om vi kan ta oss dit, alltså. Och om det inte är inställt pga detta kallat
snö. Känner ni till det? 

Jag borde nog göra läxorna nu. Ja. 
Men jag orkar inte. Ha det!

Anna

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin ögon :D

2010-02-03 @ 17:43:33
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0