06/02-2010

Bilder: Anna  /  Kamera: Nikon d40                                           - ingen kopiering tillåten


FINALLY SATURDAY!

Just nu håller jag på med mitt sälprojekt. 
Det är lite jättetråkigt. På en lördag. Ikväll ska vi till ett par kompisar. 
Det ska i alla fall bli kul. Och imorgon ska jag se Avatar! Hahah, jag är ungefär sist?

Jag har precis tvättat av min ansiktsmask jag fick i julklapp. Det var otroligt skönt!
Det kan man unna sig ibland. Vet ni vad jag inser ibland? Hur otroligt vacker världen är.
Om man bortser från alla krig, alla hemskheter är världen en fantastisk plats. Naturen,
städerna, havet. Så underbart fint. Och jag kan föreviga det med min kamera. 

Nu ska jag nog fortsätta med mitt projekt och dricka upp mitt te.
Ha det jättebra!

Anna


Kommentarer
Postat av: kirre

jag älskar dina ögon !

2010-02-07 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0