09/02-2010



Modell: Kajsa älskling | fotograf: Fanny (jag) | Kamera: Nikon D60

Tråkig dag.
Denna dagen har varit hemskt tråkig.
Naffee, Izzi, Hilda, Julia & Helena tack för ni finns, jag tror jag dött utan er idag. ♥
Sen har jag haft IUP-samtal.
Nu gör jag inget särskilt, kollat på bloggar jag följer på bloglovin och sedan surar jag över att bilddagboken cp-ar sig :o

Bilderna är från när jag var med Kajsa & Julia för några veckor sen. Jag bara totalt älskar de bilderna på Kajsa rätt ljus och allt. Jag vet inte, men jag fick typ till det då? Nu så går det bara inte.  

Puss och kram Fanny.


Anna bara 3 dagar kvar. eller två om man räknar bort idag. Jag älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! =)

2010-02-10 @ 15:34:18
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: clara

2010-02-13 @ 11:46:14
Postat av: clara

oj jag råkade skicka tom :S

men jag skulle säga tt hon har otroligt vackra ögon o.O

2010-02-13 @ 11:47:10
Postat av: hilda (:

så jäävla söt hon e!! <3



gumman, Jag skulle nog dö utan dej (L)

2010-02-14 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0