28/01-2010


mycket fin bild. *host*

fina linda !

första bilden fotad av Linda med min Nikon D60
Andra bilden fotad av Mig med min Nikon D60.

Förlåt, förlåt, förlåt!
Förlåt så jätte mycket för jag inte skrivit på länge, fyra dagar tror jag det är. Jag har nog inte haft riktigt tid och så har jag inte fotat så mycket. Så det kändes som om jag inte hade några bilder att lägga upp.
Linda var här i, nu ska vi se. Ehm. (nej mitt minne är inte det bästa) I tisdags var det ! ;) 
Vi fotade mycket ute, kallt men jag måste säga jag fick många fina bilder på henne. Och Linda var inte så dålig på att fota hon heller!

Nu ska jag bättre mig och uppdatera ofta
Ha det bäst!

Puss och kram Fanny. ♥

Kommentarer
Postat av: ebba jolde

nawie vilka fina bilder!:D<3

2010-01-28 @ 21:40:34
URL: http://jolde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0