:)



överst: Anna / fotograf: Fanny / kamera nikon D60
under: Fanny / Fotograf: Anna / kamera nikon D60

slapp dag. :)
Har inte bloggat på några dagar, förlåt. men det har varit så fint väder och så, man vill ju inte sitta vid datorn då ju!
Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket. Jag har läst ut en engelsk bok idag faktiskt, stolt! Den hette perfect chemistry & den var super super bra ! :)
Annars har jag ridit ut med ville för första gången denna sommaren, det var jätte kul. Skrittade ut en rätt lång runda och bara hade det mysigt.
Sen har jag bara tagit det lugnt.
Imorgon så  blir det inte heller så mycket, men sen på kvällen så ska jag & föräldrarna till malmö till deras kompisar och vera, så det ska bli kul! :)

Jag ska också bli bättre på att fota allt möjligt, ska försöka ta med kameran till stallet mer osv.

Ha det bra . 
Och just det, Anna är i värmland i typ två veckor så det är bara jag som bloggar nu :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0