karusell.


Bilden tog jag för en månad sedan, drygt.


Förlåt.

Jag kan tyvärr inte uppdatera särskilt bra,
för min dator är urkopplad, och i mitt nya hus.
Jag befinner mig i farmor och farfars hus,
med en dator som jag delar med min syrra
och farfar. såå. nästa inlägg kommer antagligen
om ett ganska långt tag.

Men nu när jag väl skriver så ska jag
passa på att säga följande saker;
1. Bilderna fanny tog på sig själv,
hästarna och sin kompis var ytterst fina.
beröm ska du ha!
2. tack för det fina inlägget till mig,
fanny. jag älskar dig otroligt mycket, syrran.
3. det existerar en människa som heter Paris
Flawless Perfect.. ?

Nu vill min syrra ha datorn, så jag kan inte
skriva mer. riktigt jobbigt. jaja, vi får väl
se när nästa inlägg kommer..

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0