Snygg hoppstil. ;)



Jag & Henri är rätt bra på att underhålla oss själva.. xd

För varmt!
Hej, idag är jag inne och försöker gömma mig för värmen. Det funkar inte jätte bra men, haha. Det är liksom över 30 grader ute, sjukt varmt. Måste nog gå ut snart ändå, för det börjar bli ännu varmare här inne..

I fredags var det sjukt najs, falsterbo horse show var riktigt kul. Jag, Linn & Henri gick upp vid 6 (på morgonen :o) fixade oss och sånt, sen åkte vi vid 7 med mamma. :)
Vi var framme vid 9, när det öppnade. Började med att gå runt lite och kolla, köpte ett par ridbyxor, två par ridstrumpor, en tröja och en keps.
Sen kolla vi på hoppningen, för det blev för varmt att gå runt. Vi åkte hem vid 4 efter en bra dag.
Igår sov vi ute på min balkong, skönt eftersom det inte blev så varmt. Sen på eftermiddagen körde vi hem Linn & Henri. :)
Idag så ska jag inte göra något särskilt, bara försöka överleva dagen haha.
Imorgon kommer Helena, som stannar till onsdag/torsdag. :) Vi ska till malmö på onsdagen och kolla reaan!

Haha långt inlägg, men men. :)

Ha det bra.
Fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0