DUBBLELT ~


De här två bilderna tog jag i Schweiz. Det är faktiskt en vägg på ett litet hus. Tänk att leva så, i disco.




Och så blev det två bilder på vackra Matilda som jag tog för några veckor sedan. Hon har ett så fint ansikte!


ETT LITET MORGONINLÄGG.

Idag vaknade jag vid halv tio, tror jag. 
Jag tycker det är liiite för tidigt, eftersom jag gick
och la mig halv tolv igår..

Om ett litet tag kommer Mimmi, och jag har saknat 
henne riktigt mycket. Eftersom vi båda nog är väldigt
trötta blir det nog inte fullt ös som det brukar. Fast
man vet ju aldrig med Mimmi. 

Jag skriver mer ikväll, skulle jag tro.
Ha det så bra.

Anna

Kommentarer
Postat av: emma och matilda

Anna, du är den finaste flickan i världen! :)<3

2010-06-13 @ 22:10:10
URL: http://bastakusiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0