bilder i vårsolen.



- ingen kopiering tillåten. / fotograf: Fanny (jag) / Modeller: Julia & Kajsa.

Fotat en massa. :)
Hej .
Idag har jag fotat jätte mycket med de bästa.
Det blev faktiskt många riktigt fina bilder i den underbara vårsolen.
Jag orkar tyvärr inte lägga upp så många bilder nu. Dessutom har jagi inte redigerat så många heller. Men ni får dem imorgon. Om jag är snäll och ifall jag hinner :)
Visste ni att jag har börjat använda photoshop elements 8 ?
Antagligen inte, men det har jag. Bara på prov i en månad eftersom det är dyrt att köpa. Jag trivs väldigt bra med det så antagligen köper jag det. Annars om någon annan har ett bra photoshop tips? :)

Annars har dagen varit ganska jobbig. Nytt projekt och en massa annat.

Men strunt i det nu. Jag fortsätter redigera och slappa lite.

Jo jag och Anna ska nog byta design snart. Jag måste snacka med henne om hur den ska se ut bara. :)

Puss och kram Fanny.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefina bilder!<3

2010-03-16 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0