beautiful. ♥



Kajsa ♥ / foto&redigering: Fanny (jag) / Kamera: Nikon D60 .

blööö.
Ja, jag är rätt trött nu. :)
Franska, Ma & No i skolan idag. Huvudet är helt fullproppat !
De två senaste dagarna har vi fått tillbaka målet vi klarat på förra caset, provet i svenska, franska & matte. Haha, jag är rätt nöjd med allting faktiskt, :)
Efter skolan tjockade jag och Naffee till oss, köpte en massa kakor och päron cider slog oss ner vid TV:n och tittade bla. på beverly hills & top model .
Stallet sen, Zet är den finaste som finns ! ♥

Ledsen att det bara kommer bilder från när jag och Kajsa fota förra veckan, men de är ju så fina och dessutom har jag inte fottat nått nytt. men det kommer :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0