Fanny & Anna, svartvitt.





De två översta / Fanny - fotograf Anna - Kamera Nikon D60 - Redigering Fanny
De två under / Anna  - Fotograf Fanny -  Kamera Nikon D60 - Redigering Fanny

Dålig uppdatering - know.
Förlåt för att jag inte varit så aktiv de senaste dagarna, inte alls fakiskt. Jag har inte varit på humör eftersom att Vilgot åkte i måndags. Det känns så otroligt tomt utan honom..
För att muntra upp mig och inte bara sitta hemma och deppa åkte jag till Henri på tisdagen. Hon är en ängel den tjejen, får mig alltid på bra humör ! Vi har badat i hennes pool, varit i stallet hos hennes häst Wendy och haft det allmänt mysigt. :)
Jag åkte hem idag vid lunch, ska bara ta det lite lungt idag. Jag har gjort en önskelista i paint, en väldigt dyr en haha. Men det är ju pga. köp av häst som är dyra ;) Och för att hästen då behöver en massa grejer.

Just nu så redigerar jag lite i ps, kollar på hästnet efter hästar, haha gör det hela tiden typ. Men de måste man göra när man letar häst. :)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0