Fyra olika bilder från samma ställe.

'


1, 2 & 3 - Blommor & övriga växter i Arild. 
4. Fannys öga, väldigt redigerat. 


Godkväll' 

Idag var det min första dag på min nya skola! 
Åh, jag var riktigt spänd och nervös i morse. Men först 
hade vi välkomstkaffe på min lillasysters skola. Jag hade 
helst velat hälla i mig fem koppar kaffe, men jag vet 
hur okoncentrerad och speedad jag blir när jag dricker 
så mycket, haha. I alla fall, jag träffade nya vänner &
fick se mycket av skolan. Och som jag sa till vår typ 
hjälpperson i början (hon är helt underbar): "ok, so i've 
finished my first day. it could have been better, and it 
could have been worse". Jag lät kanske lite sådär 
missnöjd där, men det var jag verkligen inte! Jag hade 
en jättegullig tjej som visade mig runt och sånt i skolan.
Men skolan är jätte, superduperbra! Väldigt strikta regler, 
de kräver mycket, mååånga timmars läxor och projekt, 
men det är verkligen värt det. 

Nu en liten grej som angår dig fannis:
Jag saknar dig, min ängel. 
Mer än nutella och regnbågsgodiset på
Candy's som är sååå gott. Jag föreslår
att du tar och kommer ner hit snart. 
Älskar dig, pärlan! 

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0