08/02-2010

Bilder: Anna  /  Kamera: Nikon d40                                 - ingen kopiering tillåten ©


Bloggen kl. 16:08

Hej igen!
Nu har jag kommit hem från skolan, eller pulkabacken rättare sagt. Förfärligt. 
Jag frös ihjäl lite grann. Icke trevligt. Snart ska jag göra mina läxor. Snart. 

Yeah! Om fyra ynka dagar träffar jag Fanny älskling. 
Det ska bli otroligt roligt. Vi ska fotografera hela tiden. GREAT.

Sista raden tillägnar jag Hannah, Kirrew, Sanne, Madde, Hanna & Louise. 
Jag älskar er megamycket <3

Anna

Kommentarer
Postat av: Kirrew

Anna du fottar amazing ! :')

iloveyouimäääängder <3

2010-02-08 @ 17:51:08
Postat av: Matilda.. PUSS!

Heey, darling. Superfina bilder ni tar!! <3 + TACK för alla kommentarer (L)

2010-02-10 @ 16:06:56
URL: http://bastakusiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0