En vacker flicka :)




Modell: Kajsa / Fotograf: Fanny (jag) / Redigering: Fanny (jag) / kamera: Nikon D60 - ingen kopiering tillåten

En vanlig dag.
Hej, :)
Idag har jag varit i skolan till kl.12, vi har haft franska & Ma.
Sen stack jag hem med Naffee och gjorde klart veckans Ma läxa så det känns ju skönt. Nu är vi lite sega, men kreativa som vi är så ska vi göra en film nu hihi.

Jag och Kajsa hade som sagt en fotodag för någon dag sen :)
En massa bra bilder blev det, som ni kommer se mycket av. De bästa bilderna blir sparade till sist..
Jag har även bilder på Linn och hennes häst Zadd som kommer bli upplagda .

Fanny

Kommentarer
Postat av: emma

fett fina ögon ;o <3

2010-10-05 @ 19:53:57
URL: http://fotosystrarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0